طراحی وب سایت فروشگاهی چگونه می تواند در زمان، استرس و هزینه شما صرفه جویی کند - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

امکان نمایش زیرمحصولات، جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب، راه اندازی قالب سایت روی سرور، یک سال پشتیبانی، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

اما آنچه مهم است، بهره بردن از آخرین ترندها و تکنولوژی‌های روز طراحی وبسایت خواهد بود.

آیا برای استفاده از سرویس پرتال به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟ خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب و راه‌اندازی هیچ نرم افزار یا سخت افزاری بر روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید. آیا پرتال نیاز به آموزش دارد؟ خیر، پرتال با ایجاد محیطی ساده و کاربردی تمامی نیاز‌های شما را به راحت‌ترین شکل ممکن برطرف می کند.

اولین معیاری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با یک شرکت معتبر و ثبت شده مراجعه کنید . برخی از وب سایت ها خود را تحت عنوان شرکت های طراحی اپلیکیشن مطرح می کنند که این موضوع صحت نداشته و در واقعیت هیچ شرکتی وجود ندارد و یا شرکت در هیچ مرجع رسمی ثبت نشده است.

(وب سایت آمازون یکی از وب سایت های فروشگاهی موفق می‌باشد که به یک برند قدرتمند تبدیل شده است.)

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

علاوه بر آن امروزه بیش‌ تر مشتریان خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند.

مراحل راه اندازی وب سایت چیست؟ تحلیل و مشاوره در خصوص انتخاب امکانات مورد نیاز برای وب سایت

بله تقریبا تمام کالاهایی که در پیشگام وب عرضه میشود دارای تحویل آنی بوده و پس از خرید درجا تحویل داده میشود.

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست.

علاوه بر دسترسی و امکانات پرتال، واحد پشتیبانی و آموزش پرتال در تمامی ساعات شبانه روزی به صورت تلفنی، تیکتی و ایمیلی پاسخگو سوالات و مشکلات شما خواهد بود. عمده تفاوت بسته‌های مختلف در چیست؟ تفاوت بسته و تعرفه‌های متفاوت پرتال در امکانات و دسترسی اینجا کلیک کنید هایی است که در اختیار شما قرار می گیرد، شما می‌توانید بر اساس نیازمندی‌های خود، بسته مورد نظر را انتخاب نمایید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»
به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

در طی این روند، آنها در تلاشند بهترین شرکتی را پیدا کنند که نیازهای خاص آنها را برآورده سازد. آنها سعی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مورد نظر چقدر متخصص است و خدمات یا محصول مورد نظر خود را با چه کیفیتی دریافت می‌کنند. به این ترتیب با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش، نمونه کارهای شما، توصیفات مشتری و غیره را نشان می‌دهد، می‌توان به بازدید کنندگان کمک کرد.

شروع پشتیبانی یکساله وب سایت ( شامل لینک منبع آپدیت های نرم افزاری – برطرف کردن اشکالات احتمالی و فنی وب سایت )

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مفهوم کلی و همچنین هدف از طراحی سایت های مختلف آشنا کنیم. در نهایت باید بگوییم اگر یک سایت از ابتدا به درستی و متناسب با هدفی که اینجا کلیک کنید دارد طراحی شود مزایای بسیاری از جمله کاهش هزینه، امکانات نامحدود نمایش محصول و خدمات، بازخورد رایگان، افزایش درآمد، بستری برای آموزش و ابزاری برای برقراری ارتباط و موارد بسیار دیگر خواهد داشت. تنها باید توضیحات بیشتر هدف از طراحی سایت خود را به درستی بدانید.

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و .

در حالی که بهینه سازی سئو در صفحه در مراحل ذکر شده در بالا نسبتاً آسان است ، اما بهینه سازی سئو فنی شما بسیار دشوارتر خواهد بود.

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

قوانین و مقررات

نکته بعدی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است و باید در نظر داشت این است که ؛ تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی بکار گرفته میشوند نیز در قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک انتظار طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

سرور مجازی روزانه اگر فقط برای چند روز به سرور نیاز دارید بهترین گزینه اینجاست!

تعداد سفارش‌های زیاد روزانه ۲. ارسال سریع سفارش‌ها به محض آماده‌شدن ۳. تنظیمات خاص انبارداری و مدیریت مواد اولیه این امکانات ویژه باید در سایت رستوران رعایت بشه و در نتیجه هزینه طراحی وبسایت رستوران هم قدری متفاوت از بقیه کسب‌وکارها خواهد بود.

Report this wiki page